Uusi Case IH Puma -mallisarja Suomessa myyntiin syksyllä

Julkaistu 04.09.2015

LUE TÄSTÄ UUSI ESITE>>
Syksyn aikana Suomessa myyntiin tulevat, Itävallassa valmistettavat uudet PUMA-traktorit tarjoavat asiakkaille maatalouskonealan uusinta teknologiaa. Uuden malliston myötä PUMA-traktorit saavat Stage IV (Tier 4 Final) -päästönormin mukaiset FPT-moottorit, ja varustetasoa on parannettu monella tapaa. Malliston seitsemän eri teholuokkaa (150 – 240 hv) varmistavat sopivuuden sekä maatalouden että urakoinnin kaikkiin tarpeisiin.

Nyt esiteltävän uuden PUMA-sukupolven 6,7-litraisissa FPT-moottoreissa hyödynnetään Hi-eSCR teknologiaa viimeisimmän Stage 4 -päästövaiheen täyttämiseksi. Moottorissa ei tarvita hiukkassuodatinta eikä pakokaasujen takaisinkierrätystä, sillä päästönormit on saavutettu tehostamalla SCR-teknologiaa. Hi-eSCR on yksinkertainen ja tehokas tapa vähentää päästöjä, ja huoltoväliksi on siten saatu 600 tuntia.

Ohjaamoa on uudistettu, ja työvalotarjontaan on lisätty useita erilaisia LED-työvalopaketteja. Vakiovarusteena on aina matalataajuusjousitettu istuin, mikä osaltaan parantaa ergonomiaa. Lisävarusteena kuljettajan istuimeksi voi valita useita muita vaihtoehtoja – huippuna nahkaverhoiltu ja ilmastoitu Maximo Evolution -istuin.

Traktorin monipuolisuutta on kehitetty mm. AFS700-terminaalin uusilla ominaisuuksilla. Hydrauliikan venttiilit ovat entistä monipuolisemmin säädettävissä, ja terminaaliin voidaan nyt kytkeä ISOBUS III -liitäntä, jolloin työkoneesta saatavan signaalin avulla on mahdollista automaattisesti hallita mm. traktorin ajonopeutta. Uuden sukupolven päisteautomatiikka HMC 2 tuo käyttäjälle lisää ohjelmointivaihtoehtoja. Kolme voimansiirron vaihtoehtoa (SemiPowerShift, TäysPowerShift ja CVX) antavat asiakkaille mahdollisuuden hankkia käyttökohteeseensa juuri oikean koneen.

Uusi PUMA on edeltäjiään selkeästi älykkäämpi ja tehokkaampi traktori, ja se jatkaa Case IH -perinteitä tuomalla maatalouskoneisiin uusia ja innovatiivisia ratkaisuja.

  • Uuden Case IH PUMAN pääkohtia:
  • Seitsemän mallia nimellistehoiltaan 150 – 240 hv
  • Maksimiteho lisäteholla 270 hv (Puma 240 CVX)
  • 6,7-litraiset Stage IV -vaatimukset täyttävät NEF FTP -moottorit
  • Suurin vääntömomentti 1160 Nm (1400 – 1600 r/min)
  • Huoltovapaa Hi-eSCR -teknologia
  • AFS700-terminaali monilla uusilla ominaisuuksilla
  • Lisävarusteena HMC 2 -päisteautomatiikka
  • Vaihtoehtoina Dual Motion -matalataajuusjousitettu istuin sekä Maximo Evolution -istuin
  • Uudet monipuoliset LED-työvalopaketit
  • Saatavilla integroitu Case IH -automaattiohjaus